sobota, 4 stycznia 2014

preciosa klasycznie

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku moi drodzy :-)

Dziś klasyczne dwa komplety i oba w całości powstały z koralików Preciosy.
Jak zwykle mnie zastanawia, czemu na opakowaniach Preciosy nie ma nazw albo numerów kolorów? Hmmm, może Wy wiecie?

No nic, pierwszy komplet jest zatem po prostu czerwony. Koraliki mają srebrny, kwadratowy środek i bardzo je Wam polecam. Kwadratowy środek sprawia, że koraliki mienią się w cudny, nietypowy sposób jakiego nie dają chyba żadne koraliki Toho.


B-082



B-082



Drugi komplet powstał z dwóch rodzajów koralików (oba są z rodzaju Opaque) mniejszych lawendowych i większych niebieskich.
Kształt tych koralików jest bardziej zaokrąglony i bardziej widać nitkę pomiędzy nimi.
Czy to wada? Nie wiem, wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Ja użyłam ciemnoróżowego kordonka i stwierdziłam, że nawet fajnie to wygląda jak go widać w niektórych momentach. Ot - rzecz gustu po prostu.




B-083



B-083



Trzymajcie się ciepło i miłego dłuuuugiego weekendowania :-)



2 komentarze:

  1. Prosty komplecik, choć prosty ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony komplet jest fajny :-) Preciosa niestety nie ma nazw kolorów na opakowaniach. A szkoda, czasem łatwiej by było odszukać kolor, który wpadł w oko. Ale mam to szczęście, że mogę sobie do woli przebierać i marudzić w sklepie :-) W necie chyba gorzej by z tym było.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...