poniedziałek, 11 lutego 2013

A cóż to się dzieje

A cóż to się dzieje z bloggerem? Co to za dziwne "udogodnienia", których ja nie chcę :-( Chciałam dodać zdjęcia i zamiast nich, pisząc posta widzę jakiś kod. Wprawdzie później na podglądzie zdjęcie się pokazuje naormalnie, ale przygotowując posta chcę widzieć jakie zdjęcia już dodałam i w którym miejscu. Panie Blogger, no aż taki Neo to ze mnie jest, żeby w cyferkach i literkach obrazy widzeć. Prosze, więc mi tu wszyściutko przywrócić tak jak było. Ładnie proszę. No niestety chyba dziś będzie bez zdjęć. Nawet czcionki nie mogę wybrać, ani koloru, ani wielkości, ani pisowni sprawdzić. Mam ikonkę, że niby mogę sobie boldem pisać. Klikam i... a kuku.. jakieś coś mi wskakuje dziwne, a póżniej w podglądzie niby tekst jest pogrubiony. Nie podoba mi się taka zabawa. Mam nadzieję, że to nie na zawsze tak będzie. Liczę na to, że to jakiś chwilowy błąd jest. Inaczej będę niepocieszona :-( Bardzo :-( Dajcie znać Dziewczyny, czy też Wam też takie psikusy blogger płatał. Pozdrawiam bezzdjęciowo :-( fabryCat Ps. a taki kolorowy koszyczek nowy mam i nie mogę go Wam pokazać :-( EDIT: Nawet nowych akapitów nie uwzględnia, tylko ciągiem wszystko publikuje. Łobuz jeden :-)

2 komentarze:

  1. Mnie Pan Blogger powstawiał stare posty moich ulubionych blogów i nie widziałam żadnych nowości. A wczoraj to jakieś dziwne komunikaty, że nie można zapisać i takie tam!!!!! Już myślałam, że mi się drugi komputer psuje, a tu nie tylko ja mam problemy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że to chwilowe jest. Chciałam dodać normalnego posta ze zdjęciam ale stwierdziłam, że sobie dziś daruję. Hmmm... zobaczymy co będzie jutro...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...