wtorek, 12 lutego 2013

Z uszkiem

Wreszcie mogę dziś pokazać najnowszy gazeciany koszyczek. Wczoraj niesforny blogger niestety odmawiał współpracy i post jaki powstał każdy widzi :-)

Koszyczek powstał głównie z programów telewizyjnych. To ostatnio chyba moje ulubione gazety do wyplatania. 
Kombinowałam trochę z uchwytem, bo planowo miał być inny, ale w trakcie pracy nie wychodziło mi tak jak chciałam i w końcu postawiłam na tradycyjny splot dwiema rurkami.






Zima się zrobiła u nas, że ho ho. Śniegu mamy do woli, gdyby ktoś chciał :-) Mam tylko nadzieję, że w nocy już nie będzie padało, bo rano samochodu nie odkopiemy a do pracy jakoś trzeba się dostać.
Ale co tam,  w razie czego narty na nogi i hejka - jakoś damy radę:-)

Zmykam na gorącą herbatę z sokiem wiśniowym (mniam - soczek domowy) i popodglądac co nawyczyniałyście rękodzielniczo :-)

Pozdrawiam,

fabryCat



2 komentarze:

  1. ach nie wiem czemu ale koszyk przywodzi na myśl święta Wielkanocne ;) jest idealny na tą okazję :)
    u mnie nie ma aż tak dużo śniegu, a każdy większy promyk słońca daje nadzieję na nadejście wiosny :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...