wtorek, 26 lutego 2013

Zamotany post

Tak jak pisałam wcześniej - zamotałam się ostatnio :-)
Młynek poszedł w ruch i wyczarował takiego oto zamotańca-ocieplańca.
Włóczka to Alize Diva Batik. Piękna, kolorowa, mięciutka i bardzo przyjemna w dotyku. Zaskoczyła mnie jedynie wielkość motków. Trzeba przyznać, że malutkie są dosyć - niby 100g ale mogłoby jej być więcej objętościowo. Żałuję tylko, że w pasmanteriach w moim mieście niestety nie mają takich włóczkowych cudów i pozostaje jedynie internet (a tu zawsze koszty przesyłki dochodzą jeszcze). 
Ale to nic, mając takie kolorowe cudo na sobie czuję się jakby wiosna była tuż za progiem :-)
Prawda, że kolorki są cudne i rozweselające :-)

Tak więc, moi drodzy uszy do góry - Wiosna tuż tuż :-)



B-016

B-016

B-016

B-016


Miłego popołudnia Wam życzę
fabrycat



Ps. Kurczę a za oknem jednak szaro buro buuuu

14 komentarzy:

  1. kolorki są fantastyczne! naładowane pozytywną energią :) świetny ten zamotaniec ;)
    ja już czuję wiosnę w powietrzu, niech tylko wyjdzie słonko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim zamotańcem to i to szaro buro niestraszne, czyż nie?Piękny, kolorki super energetyzujące!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Po prostu:) I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie pierwsze słowo to cudo, piękna ozdoba, ciepełko i wywołuje uśmiech na buzi, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi zawirowało przed oczami od tych kolorów. CUDNIE. Dziękuję za odwiedziny i dobrego dnia życzę ,Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ;-) ! Czyż bym był rodzynkiem wśród obserwatorów ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Grzesiu póki co jesteś rodzyneczkiem :-)
      Ale mam nadzieję, że z czasem rodzynek będzie więcej :-)

      Usuń
  7. O rany ;-) ! Czyż bym był rodzynkiem wśród obserwatorów ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany ;-) ! Czyż bym był rodzynkiem wśród obserwatorów ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamotek jest uroczy, w bardzo wiosennych, energetycznych kolorach !!!
    Zauroczyły mnie tak pięknie, równiutko wyplecione koszyczki !!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, niesamowicie wiosenna i optymistyczna ta zamotka!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Och dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no piękny wyszedł :) uwielbiam dużo kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...