niedziela, 6 stycznia 2013

Gazeciane podkładki

Witam serdecznie nowych obserwatorów i odwiedzających.
Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądacie i mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie tu wracać :-)

W oczekiwaniu na dostawę zamówionych koralików (oj wciągneło mnie to koralikowanie i to bardzo) przedstawiam Wam zestawy gazecianych podkładek jakie wyplotłam już jakiś czas temu.

Stara książka telefoniczna, niepotrzebne ulotki, pragram TV z zeszłego tygodnia, przeczytany kolorowy magazyn + garść wolnego czasu i szczypta chęci i voilà.... 

mamy podkładki :-)














Teraz tylko dobra herbata, kawa albo kubek gorącego kakao :-)

Miłego wieczoru!

fabryCat

1 komentarz:

  1. Świetne są! Też kiedyś próbowałam robić takie,no ale skończyło się (wstyd się przyznać)na 1 sztuce...A ty widzę działasz lepiej niż maszyna ;)
    Czekam z niecierpliwością na Twoje poczynania koralikowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...