piątek, 2 listopada 2012

Farbowany

Jako że blogować odważyłam się dopiero teraz, a swoje prace zaczęłam dokumentować już dawno to przez pewien czas to co będzie pokazywane na blogu nijak będzie się miało do chronologii. Ale żeby nie było - poniżej wyjątek od tej reguły.
Najnowszy koszyk jaki zrobiłam powstał z mieszanych rurek. Część z nich została ufarbowana po skręceniu a część to po prostu "żółte" (zwykle prawniecze) strony dzienników.


A zatem pan Farbowany tuz przed obcięciem ostatnich rureczek:



I wreszcie gotowy koszyk.


Koszyk ma średnicę ok 30cm i wysokość ok 25cm., więc nie jest taki mały i sporo rzeczy może pomieścić. Ma jeszcze starszego brata, ale to może w kolejnym poście.

Szaro się robi na dworze. Roślinek coraz mniej niestety. A ja na przekór jesieni wiosnę przyzywam sadząc w kuchni  pietruszkę :-). Jakkolwiek by to nie brzmiało.


Posadziłam zwyłkły korzeń pieruszki wykopanej z ziemi (natka zjedzona juz dawno). Mam nadzieję, że się przrzyjmie i już niedługo bedę się się cieszyć własnymi nowalijkami. Jeszcze nigdy tak nie robiłam, wiec trzymajcie kciuki.
Posiałam tez bazylię. Hmm. Zobaczymy co z tego będzie. Póki co pamiętam o podlewaniu, ale nie wiem czy nie jestem w tym zbyt nadgorliwa. 

A na zakończenie troche słońca i kwiatów żeby troche rozjaśnic te dzisiejsze szarości za oknem.
Spójrzcie jakie magiczne miejsce znalazłam będąc latem w Sandomierzu.


Trzymajcie się ciepło.

fabryCat



3 komentarze:

  1. Witaj, jestem fanką nad fankami Sandomierza. Byłam tam już parę razy, choć od mnie jest tam prawie 450 km. Na to miejsce jednak nie natrafiłam. Nic straconego, bo w przyszłym roku pragnę tam na nowo zawitać :). Nie prowadzę bloga, bo u mnie nic ciekawego w życiu się nie dzieję, zatem nie mogę się odwzajemnić zdjęciami :(. Chyba że na maila :). Zajrzę do Ciebie jeszcze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Ja też do Sandomierza mam teraz ok. 450km. Ale to są niemal moje rodzinne strony więc czasami jestem w pobliżu. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. bardzo fajne rzeczy masz tu u siebie na blogu :) z pewnością będę tutaj zaglądać :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...