niedziela, 23 listopada 2014

słońce w szarościach

Rysunki rysunkami, ale czasem do koralików wrócić trzeba... 

W ramach relaksu powstała bransoletka, która odzwierciedla pogodę z ostatnich dni - głównie szarość, ale czasem na szczęście również odrobina słońca.

Wykorzystałam koraliki Super Duo, szare to Preciosa oraz Opaque curry z Toho.


B-115

B-115


Do kompletu dorobiłam kolczyki.
Całość inspirowana twórczością Lindy z Linda's Crafty Inspiration -> KLIK


B-115,116

B-115,116

B-115,116


B-116


B-115


Trzymajcie się ciepło moi Drodzy.
:-)




3 komentarze:

  1. Bardzo udany komplecik ! Na kolczyki "zachorowałam" w sczególności ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno tu nie byłam, a tu tyle cudeniek !!! Bransoletki tkane na krośnie powodują u mnie ścisk serca,tego jeszcze nie próbowałam, ten komplecik z SD jest uroczy !!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i zapraszam w takim razie częściej :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...