sobota, 22 lutego 2014

zrobiony na szaro :-)


Kolejny długaśny naszyjnik - ponad 90 cm najróżniejszych odcieni szarości plus odrobina śliwkowego ametystu.


B-097


Zakończenia to magnetyczne zapięcie w kolorze (oczywiście) srebrnym.

B-097



B-097



W ostatni weekend "odkryłam" drugie oblicze SuperDuo. Z zapałem śmigałam igłą, aż powstało kilka par kolczyków. Nabierają mocy urzędowej i czekają w kolejce do sfotografowania. 
Tak, wiem dopiero co zachwycałam się cubic raw-em a teraz SuperDuo - nie ma to jak konsekwencja :-) 
Kostki z zeszłego weekendu wciąż czekają na wykończenie a w głowie pojawiają się pomysły na wykorzystanie nowo naumianego ściegu, więc na pewno coś powstanie, pytanie tylko kiedy?
No cóż, zobaczymy :-)

Tymczasem miłego wieczoru moi Drodzy:-)





4 komentarze:

  1. O jakie cudeńko!
    Ostatnio Twój jadowity wąż, zainspirował mnie do zrobienia czegoś paskowanego czarny naszyjnik z paskami w niebieskościach i zieleniach. Jednak nie umywa się nawet do tego tutaj.
    I jeśli to ma 90cm to pewnie można na szyi zawinąć podwójnie, prawda? Lubię takie dwa sznury jeden dłuższy, drugi krótszy.
    Miłego weekendu,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dopasowanie kolorów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kolory! bardzo mi się podoba... cudnie musi wyglądać na szyi..

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te kolorki dobierasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...