środa, 17 lipca 2013

w sieci koralików

Niedawno wypróbowałam nową technikę - netting - czyli innymi słowy szycie igłą ażurowej siatki z koralików.
Praca szła mi bardzo przyjemnie, planuję więc jeszcze zrobić tą techniką coś bardziej skomplikowanego. 

Najwięcej nagłówkowałam sie przy zakończeniu i zapięciu. W końcu za guziczka posłużył mi płaski czarny koralik i myślę, że takie zapięcie w tym przypadku bardzo dobrze się sprawdza.

B-039

Niestety nie mam zdjęć naszyjnika na ludziu, ale bardzo fajnie układa się wokół szyi. 
Użyłam koralików Opaque Jet rozmiar 11o razem czerwonymi koralikami z odzysku z jakiegoś rozwalonego naszyjnika.

Na zdjęciach nie udało się uchwycić uroku czerwonych koralików, które w świetle lub promieniach słońca mienią się pięknymi czerwonymi refleksami.

B-039


Korzystałam z tego tutorialu KLIK. Polecam, bo wszystko jest bardzo jasno i przejrzyście wyjaśnione.


B-039


B-039

Miłego wieczoru :-)

4 komentarze:

  1. Piękne, jaka precyzja w wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje, bardzo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Może się też skuszę :-)
    Dziękuję za namiar na tutorial :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Skuś się skuś, bo bardzo przyjemnie się plecie (czy też szyje?), taką siateczkę.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...