sobota, 15 czerwca 2013

niech żyją kolory


Nie porzuciłam gazet i gazecianych tutek na rzecz koralików :-) 
Niedawno powstał niewielki koszyczek we wszystkich możliwych kolorach. Takie rureczki można uzyskać z brzegów gazet z programem telewizyjnym.
Prawda, że napawają optymizmem :-)





Ten z kolei to maleństwo. Ma 13 cm średnicy i 5 wysokości. Wykorzystałam tu rurki z gazety codziennej. Koszyczek ma brata bliźniaka, który niestety nie załapał się do zdjęć.



Po wystawie w Prudniku mam głowę pełną pomysłów. Bardzo podobała mi się biżuteria z... bardzo zwyczajnego materiału.... i z pewnością niedługo powstaną moje wersje takich naszyjników i bransoletek :-)

Jak tylko zdobędę odpowiednie materiały to zakasuję rękawy i działam. 




4 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje gazetowe dzieła :) za każdym razem myślę "jej ale świetnie to wygląda, szkoda że nie umiem takich robić" :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) ale komu jak komu, ale Tobie nie uwierzę, że nie umiałabyś takich zrobić. Z Twoimi zdolnymi łapkami! Jestem pewna, że całkiem nieźle by Ci szło :-)

      Usuń
  2. Świetne, ten kolorowy wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-)
    Też mi się podoba, taki wesolutki jest.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...