niedziela, 7 kwietnia 2013

W słońcu

Chyba się wreszcie wiosna zaczyna nieśmiało. Dziś mamy Słońce :-) To nieprawdopodobne jak bardzo pozytywnie na nastrój może wpływać to, że budzisz się i widzisz błękit nieba i jak wszystko tonie w słońcu.
Mam nadzieję, że już teraz z każdym dniem będzie coraz cieplej i cieplej, bo z chęcią pożegnam zimowe ubrania. No ileż można się tak ciągle opatulać :-)

Dziś komplet z Opaque Jet i SL Ruby - lariat i bransoletka jest z koralików 8o a kolczyki to 11o.
Zestaw powstał już jakiś czas temu a zdjęcia są wynikiem upolowania jednego z nielicznych ostatnio słonecznych dni.



B-027, B-003, B-008





B-027, B003



B-027



B-027


Kusi mnie od jakiegoś czasu żeby zrobić lariat z 11o, ale jak sobie pomyślę o nawlekaniu to brrr - ciarki mnie przechodzą. Ale pewnie niedługo ulegnę, bo już w myślach wybieram jakich koralików użyję.

Koralikowo u mnie ostatnio, ale gazeciaki też wkrótce będą. Wielkanoc spędziliśmy u moich rodziców, od których wróciłam z zapasem gotowych rureczek (tacy kochani są :-). Teraz jakieś 3-4tyś. rurek czeka na wenę twórczą.

Czekam jeszcze na paczkę z koralikami i włóczką do zamotków i będę miała zapasów, że ho ho. Tylko wymyślać i tworzyć. Aż sama nie wiem co w najbliższym czasie powstanie - koraliki, koszyki czy zamotki

Hmm.... trzeba to przemyśleć :-)


fabrycat





2 komentarze:

  1. lubię to połączenie kolorystyczne takie temperamentne ;) Sznur jak zwykle imponujący i kusząco piękny. Ciekawa jestem jak wyglądałby z tego drobiazgu, widziałam gdzieś ostatnio naszyjniki z wrabianym motywem ... szaleństwo ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...