piątek, 23 listopada 2012

Bombkowo - serduszkowe szaleństwo


Ostatnio wciągnęło mnie bez reszty kręcenie i plecenie gazecianych bombeczek. Pokusiłam się też o zrobienie serduszek. 
Do zrobienia serduszek wykorzystałam drut florystyczny (jest w środku rurki uformowanej w kształt serca), przydał się również mój świeżutki nabytek - pistolet do klejenia na gorąco :-)






Wianek ozdobiłam dość skromnie, ale właśnie taki dość surowy mi się podoba. Do ozdabiania wianków planuję jeszcze wykorzystać T-shirty. Recykling pełną parą :-)




I wreszcie cała seria bombek plecionych z sześciu i czterech rurek.












Miłego wieczoru Wam życzę :-)
fabryCat




1 komentarz:

  1. pięknie to robisz :) a wianek jest przecudowny! idealny, niczego więcej mu nie trzeba ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...