niedziela, 11 listopada 2012

Przedświątecznie

Dzisiaj będzie kolorowo i trochę przedświątecznie.
Na początek ładujemy akumulatorki poprzez kolorki :-)
Oto kredki moje nowe:






Pomyślałam sobie, że chyba warto zacząć robótkowe przygotowania do świąt. W końcu ten czas tak bardzo szybko leci.

Dzięki kursikom Maggii poczyniłam próby wyplecenia wianka i wydaje mi się, że wyszedł całkiem całkiem.


A potem poszłam za ciosem i powstał jeszcze wianek z farbowanych rurek.





Wianki planuję jeszcze ozdobić, ale póki co główkuję nad tematem :-) 


Dziś jeszcze chciałam podziękować Kejtyk za wyróżnienie w  


Pozwolicie jednak, że nie bedę nominować żadnych blogów. Nie miejcie mi tego za złe. Po prostu nie jestem pewna, czy wytypowane przeze mnie osoby miałyby ochotę na taką zabawę. 

Pozdrawiam Was niedzielnie :-) 
fabrycat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...